Regulamin sklepu

z dnia

Regulamin sklepu

1. Informacje ogólne Firma JTM s.c. z siedzibą przy ulicy Siewnej 2 w Nowym Sączu, zarejestrowana 2 stycznia 2013 r. w Urzędzie Miasta Nowego Sącza prowadzi sklep internetowy pod adresem www.jtmdlabiura.pl. Działalność ta jest skierowana do podmiotów gospodarczych i odbywa się w zgodzie z obowiązującym prawem.

2. Oferta Nasza oferta jest budowana online na podstawie informacji dostarczanych przez producentów i bezpośrednich dystrybutorów. Dokładamy wszelkich starań aby była ona rzetelna i aktualna. Z przyczyn technicznych, może się jednak zdążyć, że zamieszczony na witrynie produkt będzie czasowo niedostępny u naszego dostawcy i nie będziemy mogli zrealizować Państwa zamówienia.

3. Zamówienie Podstawą do zawarcia transakcji w naszym sklepie jest zamówienie. Intuicyjny mechanizm przeprowadzi Państwa przez wszystkie fazy (wybór produktu, przekazanie danych adresowych i wybór sposobu płatności). Poprawnie złożone zamówienie zawiera: a. Dane kontaktowe i adresowe: zamawiającego, odbiorcy i płatnika b. Co najmniej jedną pozycję określonego produktu wraz z ceną c. Koszty transportu d. Sposób płatności

4. Koszty transportu Wysyłka: jest realizowana w trzech wariantach: - Odbiór osobisty w siedzibie naszej firmy - ul. Siewna 2, 33-300 Nowy Sącz (budynek Blachotrapez-u dojazd od ul. Węgierskiej) - Kurierem GLS -paczki od 2kg do 30 kg koszt przesyłki 24.60 zł. -wielkość przesyłki obliczana jest poprzez dodanie najdłuższego i najkrótszego boku paczki i nie może przekroczyć: M MAKS. 65 cm 26,00 zł L MAKS. 80 cm 30,00 zł XL PONAD 81 cm 40,00 zł - Naszym transportem do Państwa biura- minimalna kwota zamówienia 50zł - z wyjątkiem Nowego Sącza UWAGA w wypadku produktów takich jak: papier ksero, składanka komputerowa oraz produkty składające się głównie z papieru jak ręczniki papierowe- ceny wysyłki będą ustalane indywidualnie.

5. Płatność Aby sprostać Państwa wymaganiom, za zamówiony towar można zapłacić na kilka sposobów: a. Przedpłata, przelew na nasz rachunek bankowy b. Płatność gotówką przy odbiorze towaru

6. Realizacja i Transport Realizacją Państwa zamówienia zajmuje się Centrum Obsługi Klienta. Poprawnie złożone zamówienie zostanie potwierdzone automatyczną wiadomością zawierającą jego numer. Od tego momentu macie Państwo 24h na potwierdzenie zamówienia poprzez kliknięcie na link aktywacyjny w wiadomości e-mail. Jeżeli zamówienie nie zostanie przez Państwa potwierdzone to po upływie tego czasu system uzna, że zamówienie zostało przez Państwa odrzucone. Zamówione towary doręczy Państwu kurier GLS zgodnie z danymi zawartymi na zamówieniu. W niektórych przypadkach istnieje konieczność uzyskania dodatkowych informacji przez Centrum Obsługi Klienta. Aby proces ten usprawnić zastrzegamy sobie prawo telefonicznego kontaktu na numer, który został podany podczas składania zamówienia. Numer ten może też służyć kurierowi do kontaktu w przypadkach trudności w dostarczeniu przesyłki.

7. Gwarancje, reklamacje i rękojmie Zakupione przez Państwa produkty posiadają Gwarancję Producenta lub Dystrybutora i w większości są objęte serwisem na terenie całego kraju. W przypadku uszkodzenia proszę postępować zgodnie z instrukcją zawartą na karcie gwarancyjnej. Jeśli napotkacie Państwo na jakiekolwiek trudności w realizacji swoich praw gwarancyjnych możecie zwrócić się do nas o pomoc.